Svlékla jsem draka ze šupin...

20.04.2013 15:49

Navštívil mne zánět šlach a kapilár, noha v sádře... každý večer psychická muka když si musím píchnou sama injekci (obdivuji diabetiky!)... Tak si uklidňuji své nervy tvorbou šperků. Nedávno jsem si koupila kovové komponenty a tak jsem pro ně teď našla hned využití na několik způsobů. Představuji vám náramky, náhrdelník, náušnice a přívěšky ze světa bájných draků...

Vše začalo párem náramků...

Dragon scale

Dos de dragon

A aby chudáčkovi modrému náramku nebylo smutno, přišel na svět i stejnojmenný náhrdelník

Ačkoli se snažím nikdy nic nedělat dvakrát... tentokrát mi to nedalo. A tak světlo tohoto světa spatřila sada šperků Occhio del drago hned v několika provedeních...

Jak vidíte sami, sadu vždy tvoří naušnice a přívěšek. A pro lepší představu nyní pár fotek každé z oněch čtyř sad.

Occhio del drago - Arancione

  

Occhio del drago - Nero

Occhio del drago - Blu

Occhio del drago - Rosolare

Snad jsem i tentokrát potěšila vaše kritické oko :)

********* *** ********* ** ***** **** *** ***** ******** **** ***** ********