Konečně mám zase čas...

18.07.2011 21:20

    * Přišlo zkouškové období a s ním i nedostatek času na jakoukoliv tvorbu. Takováto období jsou pro mne vždy nejhorší, když nemůžu malovat, kroužkovat, ketlovat, šít... je to jako kdyby mě někdo zavřel do malé krabice, z které nemůžu ven bez pomoci druhých. Ale zkouškové období zkončilo a hned následovaly dva týdny dovolené, během které jsem obdivovala mnohé přírodní i historické krásy naší republiky. Mnozí se ženou za krásami světa a dobrodružstvím do zahraničí a přitom ani pořádně neznají svůj vlastní domov. Není třeba dalekých cest, i u nás máme krás dosti. Ony dva týdny pro mne také znamenaly 14 volných večerů, které jsem samozřejmě využila k tvorbě a výsledky těchto volných chvil si níže můžete prohlédnout. *

    * A že je toho celkem dost... Na dovolenou jsem si zapoměla vzít hodinky, takže jsem vlítla do prvního obchůdku a koupila hodinkový strojek a hodinky si vytvořila :) *

    * Samozřejmě po tak dlouhém "absťáku" jsem nezůstala pouze u jednoho kroužkovaného výtvoru a tak tu máme ještě dva náramky (z nichž jeden obsahuje korálky z dílny Mirky Filipové), sponu do vlasů a jednu sadu šperků. Ale nezůstala jsem jen u tvorby z kroužků. Světlo tohoto světa spatřil jeden náhrdelník z obšívaných korálků. *

    * A aby toho nebylo málo, tak jsem si opět pohrála s tuží a barvami... A tak mým kresbám přibyla sestřička a jen co jsem se vrátila domů tak se můj sypaný bylinkový čaj přestěhoval z papírového pytlíku do malované láhve, kterou kdysi obývala rozpustná káva. *