Kroužky opět na scéně

20.02.2013 10:03

* Po delší době jsem odložila rokail, jehlu a nit stranou a pustila se nadšeně do kroužků. *

* Jako první (z kousků, kterými se Vám dnes pochlubím) světlo světa spatřil náramek nesoucí název Notte. Mimochodem to vymýšlení názvu je nejhorší. Už dlouho u mne doma leží krásné korálky, ale nějak se k ničemu nehodí. A i v případě tohoto náramku se mi zdá, že to prostě není ono... Nejraději bych je všechny prostě jen očíslovala :D. *

* Dalším mým výtvorem je celá sada šperků , která je vytvořena z korálků z polodrahokamu (tygřího oka) a kroužkové vyzby byzantine chain. *

* Další sada šperků mi dala zabrat. Trošinku jsem si pohrála s byzantinem a vytvořila útvary, které jsem použila poprvé. Tyto útvary jsou upevněny vnitřním velkým kroužkem, který byl jednou moc malý... jednou moc velký... ale nakonec jsem našla tu správnou velikost a trpělivost byla odměněna... *

* Posledním šperkem kterým se dnes pochlubím je přívěšek Ballerino. Původně to vůbec neměl být přívěšek, ale náhrdelník... původně ani neměl obsahovat korálky, zkrátka to mělo být něco zcela jiného. Ale tak dlouho se mi můj původní záměr nedařil, až z toho vzniklo něco zcela jiného, nečekaného. A stejně nečekané bylo i focení - venku sněží tak, že to vypadá jako by byla bílá mlha, čili světla moc není... tak je to trošilinku tmavé... *

*  A to by pro dnešek stačilo... Zase někdy příště... *

********* *** ********* ** ***** **** *** ***** ******** **** ***** ************ ** **** ** *****v*