Jsem zpět

19.06.2012 19:11

* Školu jsem zdárně ukončila a tak zase nacházím volné chvíle v nichž se věnuji svým výtvorům. Už jsem zkusila vytvořit již dříve zmínění letované šperky, ale výsledkem se zatím nebudu chlubit - asi to chce trošku praxe (a ta bude). Od mého absolutoria se již několik nových výtvorů zrodilo, avšak hezkého počasí využívám k turistice a tak mi dlouho trvalo, než jsem se dostala k jejich nafocení. *

* Všem kteří mi během mé neaktivity psali pochvalné emaily, kteří vyjádřili jak se těší na mé nové kousky, jak jim chybí má tvorba.... MOC DĚKUJI, ani nevíte jak to člověka zahřeje u srdce. Je krásné když se mi něco podaří, když se mi můj výtvor líbí... ještě lepší je když se líbí mému okolí, ale to že se líbí Vám a že mi píšete o další... to je prostě ÚŽASNÉ. *

* NOVINKY - kromě již zmiňovaných letovaných šperků, které hned tak nespatříte, jsem zkusila korálkovou výšivku. Korálkovou výšivkou jsem vytvořila (v kombinaci s kroužkováním) dvě sady šperků

           

     

* Dále se mohu pochlubit ještě dvěmi kresbami tuží. *